Ny vecka!

Hej igen! Idag var de bl.a. bryn genomgång o de har ja längtat efter, eftersom fina bryn e så jäää*la snyggt! MEN de va inte så lätt som man kan tro väldigt mkt o tänka, men snyggt blire iaf :)

Jag är tyvärr fortfarnde sjuk o de e ja inte ensam om hela klassen har typ blivit smittade så nu lär vi väl aldrig bli av med de. Kan säg att sminka en person som sitter o nyser, kliar näsan o där ögonen rinner kan inte va lätt, förlåt Alma! :P

Idag bjuder ja på lite bilder en från helgen då ja sminkade min kära syster, en på min arbetsplats o så en på söta Rebecka :)
  



Förresten de ja gjort på min syster är:
Bas m. neutralisering
Fransmarkering
Aquacolor på fransarna
Mjuk globskugga
Mjuk droppskugga
Lockskugga
Globskugga
Suddad överskugga
Suddad droppskugga
Mascara
Scattered Lips

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0