Perfekt mun.

Jupp det va de som sto på schemat idag o igår va de eyeliner, fick riktigt bra kritik idag så de känns skönt :)

Förresten imorse när ja tittade inom 7-eleven för o köpa mig lite frukost frågar killen i kassan mig:
Kille: Va har du i din väska vi har lixom lite vadslagning här?
Jag: Ehm? Jadu block, kamera....(ja rabblar upp några saker till)
Kille: Men typ har du inte hårstyling produkter,smink o sånt? o ja menar den där andra väskan
(Pinsamt! han menar min superfeta makeupväska kunde ja inte räknat ut de själv)
Jag: Jojo de e hundra procent smink!
Killen: FAN! där förlora man 100 spenn.

Efter skolan satte vi oss på EspressoHouse o försökte ragga lite modeller, de gick väl sådär :P men ja har iaf modeller till alla dagar utom måndag så de får ja lösa imorn på nått sätt. Torsdagens o fredagens modell är någon alldeles speciell för de är ingen mindre än in läskade JOHANNA! Oh fy fan va kul de ksa bli o få upp dig på tisdag, JAG LÄNGTAR!! :D




Kommentarer
Postat av: J

OM några timmmar är jag hos dig :D

2009-11-10 @ 12:03:01
URL: http://johannacathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0