Svar på tal...

Postat av: veronica ...bara nyfiken. eftersom jag själv vill gå mua utbildning=) har velat göra det i några år men kommer aldrig till skott. hur kommer det sig att du börja i göteborg? för de e väl där du går nu?

SVAR: Japp ja går i gbg. Ja har alltid velat bo i gbg eller iaf de senatse 11 åren :P båda min syskon bor här o jag älskar staden så därför blev de så, sen har ja ju gratis boende här under utbildingen (bor hos min syster) vilket är väldigt skönt eftersom utbildning kostar en del osså har man ju ingen inkomst. om du fortfarande funderar på att gå de så kan ja ju stark rekomendera de, de kostar ju som sagt en hel del pengar så jag hade nog inte gjort de för "skojs skull" då finns de ju mindre kurser som man kan gå o lära sig om smink. Kursen är väääldigt intensiv och ska man bli profisionellt diplomerad som jag så krävs de rätt mycket plugg också, mkt som ska fixas så som visitkort, hemsida, stora arbeten etc... vill man bara bli diplomerad MuA så slipper man dock de extra grejerna. Men som sagt jag ÄÄÄÄLSKAR varje dag i skolan o jag ångrar inte mitt beslut för fem öre, ja känner bara mer och mer för varje dag att det verkligen e de här ja vill jobba med :D

Kommentarer
Postat av: veronica

det låter ju toppen att du har ngn att bo hos under tiden! jag är helt säker på att jag ska gå mua-utbildning, men inte säker på vilken eller var jag ska gå, nej precis inget man går för skojs skull, lite för dyrt för det. klart man vill bli diplomerad, de e ju lika bra när man ändå pluggar kan man plugga lite till=) önskar dig lycka till med utbildningen! och tack för svaret!

2009-11-30 @ 20:38:13
Postat av: sv: veronica

ja kan iaf säg att ja verkliegn rekomenderar makeupstudion, här e ett litet utdrag från deras hemsida "...En SEYFcertifierad makeupskola i världsklass! Vi utbildar makeupartister sedan 1996 och är idag ensamma om att diplomera makeupartister professionellt! Vår tuffa men bevisat fungerande utbildningsplan med max 8 elever per klass gör att våra elever i direkt anslutning till utbildningen, redan är på väg in i branschen!"http://makeupstudion.com/ . Innan jag bestämmde mig för vilken ja skulle gå lästa ja på om alla skolorna i sverige o ja fastnade direkt mest för makeupstudion. LÄrarna är grymma o alla dom jobbar ju utanför som mua:s såklart. Taack :) o lycka till själv!

2009-11-30 @ 21:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0