27/10

Andra dagen avklarad o fy fan vad allt känns bra :) La som sagt en fet bas idag, alltså foundation då typ. Fast vi blander själva ihop vår färg o anpassar den spesifikt efter varje person, det gick faktiskt bra, va nervös när man skulle börja blanda o hitta rätt underton o blablabla... Men det gick bra fick till en riktigt bra färg.

Efter skolan följde jag med Rebecca (en från klassen) hem o vi lagade lite lunch o satt o snacka i några timmar. Sen va ja dock tvungen att bege mig in till stan för att få tag på någon lånemobil på telenor, men tror ni dom hade nån NEJ! (min e inne på lagning) Så tja de har vatt lite strul idag, låste mig själv ute också GREAT!

Nu lir det lite plugg o imorn blir de antagligen fika på stan med en del av klassen, härligt !!

Vårt smink!

Kommentarer
Postat av: Babba

är det från "FÄRG"? :)

2009-10-28 @ 08:45:47
URL: http://babybabbs.blogg.se/
Postat av: Angelica

japp de e de!

2009-10-28 @ 22:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0