Träning

Jeeez va ja e trött nu asså har kört en timmes bodycombat sen var det bara till o hoppa över till nästa sal för ännu en timmes bodyjam, nice med lite dans igen längesen nu, men de va riktigt skoj så de ska ja fortsätta med :)

Vi hade äldre (45+) modell idag så de finns inga roliga bilder att visa. Dock när vi skulle börja så hade ja inte aning hur min modell skulle se ut eftersom de va nån annan som hade fixat det till mig det visade sig vara en 80 årig tant med riktigt mkt överhäng så det blev en utmaning kan man säga. Men hon var hur gullig som helst, iaf så fick jag ett VG+ och ett MVG, aaarh störigt med de där vg+:et asså vf inte mvg- lixom?! :@

Nu har jag iaf slängt mig i soffan med ett äpple o en apelsin o lite nötter, MUMMA! Imorn kan ja nog räkna med träningsvärk i axlar o skuldrer iaf, känner redan nu hur de smyger sig på..

Kommentarer
Postat av: babba

Ange, när får du de riktiga bilderna fårn slutfotot? Vill ju se sanniiis =)

2010-01-22 @ 11:24:03
URL: http://babybabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0